Heeft u een vraag over uw zending, een bestelling die onderweg is en nog niet geleverd is?

Heeft u een vraag over uw zending die nog niet geleverd is?
Indien u informatie nodig heeft over de levering van uw bestelling kunt u hieronder verder lezen voor een antwoortd op de meeste vragen. Zodra uw pakket is verstuurd ontvangt u in de meeste gevallen een email met volgcode of afleverinformatie, voor sommige producten wordt telefonisch een afspraak gemaakt. LET OP: De link is meestal werkzaam zodra het pakket gescand is bij het verzenddepot dit is doorgaans op de dag van levering of de avond voor levering vanaf ongeveer 19.00uur. Wellicht heeft u een tracemail ontvangen in uw “ongewenste postvak”. 

De algemene verwachte levertijd wordt vermeld in uw bestel bevestiging bij het product. We proberen uiteraard daar altijd zo goed mogelijk aan te voldoen. In sommige gevallen zal uw bestelling van verschillende verzend depot ’s worden verstuurd mogelijk met verschillende vervoerders. Hierdoor kan het zijn dat u het ene product eerder ontvangt dan de andere. Dit kan met verschillende oorzaken te maken hebben: Afwijkende pakket maten, bijvoorbeeld extra groot of juist klein. Verschillende merken van de producten. U ontvangt van ieder pakket vanuit een ander verzenddepot een separate verzendbevestiging.

Is er nog steeds onduidelijkheid betreffende de levering van uw product kunt u onderstaand formulier invullen. We zullen dan een onderzoekje starten naar de daadwerkelijke staat van uw zending en u daar zo snel mogelijk over berichten. Uiteraard doen wij ons best alle pakketten zo goed en snel mogelijk te leveren.

Vragenformulier