Antwoorden bestellen bij pooltafelland

Hoe plaats ik een bestelling? 

Voor onze snelste levering kunt u de bestelling in uw winkelwagen plaatsen en via onze site bestellen en betalen.

Uiteraard kan er ook besteld worden per e-mail via info@pooltafelland.nl of per telefoon 023-3030909. Echter geldt hier wel een langere verwerkingstijd voor van ca. 1 week waarna u de betaalgegevens zult ontvangen. Dit kan zowel op factuur als met een ideallink. In onze winkel/ showtuin in Vijfhuizen kan er ook besteld en betaald worden. We hebben niet veel in ons afhaalmagazijn dus het meeste zal altijd worden verstuurd.

Wilt u liever eerst een vrijblijvende offerte dan is dit uiteraard ook mogelijk. Vraag die aan via de mail, telefonisch of via de volgende link: Offerte aanvragen

Is bestellen bij Funty veilig?

Bestellen bij Funty is erg veilig en betrouwbaar.

Wij zijn aangesloten bij Trusted shops waardoor u zonder zorgen een bestelling kan plaatsen. U kunt, door onze aansluiting, gebruik maken van kopers bescherming tot €. 2500,- Tevens kunt u onze reviews van Trusted shops lezen waaruit blijkt dat onze meeste klanten erg tevreden zijn over hun bestelling en levering waarbij wij een uitstekende beoordeling krijgen.

Daarnaast zijn wij in het bezit van een thuiswinkel waarborg certificaat. Dit betekent onder andere dat u veilig kunt betalen, uw privacy gewaarborgd blijft, u altijd 14 dagen bedenktijd heeft, u gebruik kunt maken van een onafhankelijke geschillencommissie en u wordt ondersteund door de consumentenbond.

Hoe kan ik betalen?

Er zijn diverse betaalmogelijkheden bij onze webshop. Op dit moment kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: Ideal, Mastercard, Visa, Paypal, Bank overboeking vooraf, Afterpay en Leveren onder rembours.

Wanneer u kiest om de bestelling te laten versturen via Rembours (betalen bij afleveren) wordt hier een toeslag voor gerekend van €. 34,99.

Uiteraard kunt u ook kiezen om de bestelling bij ons op locatie af te rekenen. Dit kan via pinnen of contant. Let er wel op dat wij geen producten versturen zonder dat wij een betaling van u hebben ontvangen, met uitzondering van afterpay en rembours. Helaas kunnen wij hierop geen uitzondering maken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt in elke situatie de aanmelding verrichten via deze retour knop 

Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen is uw bestelling waarschijnlijk nog niet verstuurd. U kunt de annulering aanmelden via de annuleringsknop. Vermeld hierbij uw ordernummer en uw voor- en achternaam, zodat wij de bestelling kunnen annuleren. U krijgt dan zo snel mogelijk het geld teruggeboekt op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Is uw bestelling al onderweg, dan kunt u bij aflevering het pakket weigeren, zodat het automatisch naar ons retour komt. Graag ook bij deze situatie aanmelden via de weigeringsknop en aangeven dat u het pakket heeft geweigerd. Vermeld hierbij ook uw ordernummer en uw voor- en achternaam. Zodra het pakket dan bij ons retour is zullen wij zo snel mogelijk het geld terugboeken op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Hoe kan ik producten ruilen of retourneren? 

Via de volgende link kunt u de retour aanmelden

Daarna ontvangt u van ons de volledige retour procedure. Let hierbij wel op dat wij de verzendkosten heen op ons nemen maar de retour kosten zijn voor u zelf.

Hoe kan ik een bestelling die ik al heb geplaatst wijzigen?

Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen is uw bestelling waarschijnlijk nog niet verstuurd en kan uw bestelling in veel gevallen nog gewijzigd worden. U kunt dan een mail sturen naar info@pooltafelland.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer, uw voor- en achternaam en wat u wenst zodat wij de bestelling kunnen aanpassen. Als hier een bijbetaling voor nodig is zal dit bijbetaald moeten worden voordat wij het product zullen versturen. Wanneer er een terugbetaling plaats dient te vinden zullen wij dit zo snel mogelijk doen op de rekening waar de order mee betaald is. 

Is er ook extra korting mogelijk?

Op onze site hebben wij altijd concurrerende prijzen. Uiteraard hebben wij soms ook tijdelijke acties lopen. Echter is het voor ons van tevoren vaak onbekend wanneer een actie start of eindigt.